לימוזינה עם שדרוגים

צרו איתנו קשר

לאור הנראות המיוחדת והארוכה מאד של הלימוזינה, היא מעוררת מבטים והמון התפעלות בכל נסיעה שלה. אך כשמדובר בלימוזינה המשודרגת שלנו, זוהי מכונית יוצאת דופן והמראה הוא שונה לחלוטין.

לימוזינה משודרגת

לימוזינה מאובזרת ומשוכללת 

כדי ליצור חוויה עוצמתית לכל הנוסעים בלימוזינה, שידרגנו את כל אחת מהלימוזינות שלנו באבזור ייחודי. כל הנוסעים שעולים לראשונה על רכב יוקרתי זה, מוקסמים מיופייה, מהגודל העצום ומהפאר הרב שקיים בחלק הפנימי של הרכב.

נהג פרטי בעל ניסיון רב מגיע לנקודת המפגש בדיוק במועד שסוכם. הוא מעניק יחס אישי לכל נוסע, מזמין את כולם להיכנס פנימה לתוך הרכב וליהנות מהפינוקים הרבים שממתינים להם. בהתאם לתיאום הנהג יסיע את הנוסעים ברכב המפואר לאולם אירועים מסוים, לטיול בסביבה מסוימת עד ההגעה למסעדה שבה תואמה ארוחת ערב, ליקב יוצא דופן, לשדה התעופה, או לכל מקום אחר. 

הלקוחות מזמינים את אחת מהלימוזינות החדשות שלנו אשר יוצרו לאחר שנת 2018. הלימוזינות הללו הן המפוארות ביותר הקיימות בישראל ולכן יש להן דרישה עצומה. הלקוחות בוחרים את הלימוזינה הלבנה והמרשימה, אשר הנראות שלה בולטת בכל מקום שבו היא נמצאת, או לחלופין את הלימוזינה השחורה שנראית יוקרתית ועוצמתית ביותר.

הנראות של פנים הלימוזינה 

כאשר נכנסים לתוך הלימוזינה רואים מרחב יוקרתי הכולל ספת עור ארוכה ויפה במיוחד, כל הנוסעים יכולים לשבת בנוחות מרבית, ליהנות מהבר המפנק שמכיל שתייה קלה והמון נשנושים טריים וטעימים. כך הם מתחילים בנסיעה ליעד שנקבע מראש תוך כדי שהם נהנים מהאוכל, מהשתייה ובעיקר מהמוסיקה הנפלאה אשר בוקעת ממערכות השמע האיכותיות אשר משולבת בשלל אורות צבעוניים. תענוג לשמוע את השירים האהובים וכך להצטרף לשירה, תוך הפעלת מערכת הקריוקי שמאפשרת לשיר את כל סוגי השירים האהובים על כל החבורה. 

במהלך הנסיעה כל המשתתפים מרגישים שהם נמצאים בתוך סלון ביתי ברמת גימור גבוהה יותר אשר עוצב באופן אלגנטי ואקסקלוסיבי, תוך מתן תשומת לב לכל נקודה ונקודה בקו עיצובי אחיד ומפתיע.

הבטיחות של הנוסעים 

רמת הבטיחות של הנוסעים אשר נעים בכבישי ישראל בתוך לימוזינה היא גבוהה מאד ובנוסף לכך יש לרכב זה פוליסת ביטוח המכסה כל צורך, דבר שלא קיים בכל הלימוזינות.

הזמנה של נסיעה בלימוזינה 

בתיאום מראש הנהג הפרטי שלנו מסיע כל חבורה ממקום למקום ברחבי ישראל, לכל מטרה ובכל תאריך רצוי. להשלמת החוויה אנו מציעים גם מחירים נוחים בכל הזמנה ולכל מקום בישראל.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר