מה ההבדל בין לימוזינה חדשה לישנה

צרו איתנו קשר

לאירוע ייחודי אין כמו להגיע עם נהג פרטי שנוהג בלימוזינה חדשה ומרשימה ביותר ולנוע ברכב זה בכל העיר, כשחולפים על פני אנשים ורכבים רבים שנראים המומים מהמראה היוצא דופן.

לימוזינה

ההבדל בין לימוזינה ישנה ללימוזינה חדשה 

הדור החדש של הלימוזינות אשר יוצרו לאחר שנת 2018 הוא קפיצת מדרגה משמעותית מול הלימוזינות הישנות שיוצרו עד מועד זה. זו הסיבה שכמעט אין ברכבים החדשים הללו בעיות תחזוקה למעט טיפולים שוטפים ומקרים חריגים. זאת לעומת הרכבים הישנים שיש להגיע איתם למוסך לעיתים תכופות, עקב בעיות מכאניות וחשמליות.

הנראות של הלימוזינה הישנה מול הלימוזינה החדשה 

בלימוזינות הישנות הריפודים של המושבים כבר התישנו והיו בהן כמה מושבים. לעומת זאת בלימוזינות החדשות יש ספה אחת ארוכה לאורכו של כל הרכב, מתחילתו ועד סופו. מדובר בספת עור יוקרתית ואיכותית בעלת גימור בטיב מעולה. על ספה זו יושבים כל הנוסעים בנוחות מקסימלית ויש מקום רב לכולם. 

מערכת השמע החדשנית אשר קיימת בלימוזינות החדשות כוללת גם עמדת קריוקי והיא מחליפה את מערכות השמע הישנות שפעלו בטכנולוגיות ישנות. באופציה החדשה כל המשתתפים נהנים ממוסיקה חדה וצלולה לאורכה של כל הנסיעה, באיכות שמע מדהימה ובשילוב אורות צבעוניים אשר הופכים את הנסיעה לאגדה. אפשר להפעיל את מערכת הקריוקי בקטגוריה האהובה על כולם ולשיר במלוא הגרון בהנאה עצומה.

הפינוקים בלימוזינה 

הפינוקים בלימוזינה הם רצף של הפתעות שכוללים שוקולדים, חטיפים מגוונים, שלל סוכריות, מאפים פירות ומוצרים נוספים. כמו כן בר מפנק אשר כולל שתייה קלה, בירות ואלכוהול בהתאם להעדפות של הלקוחות. 

שירותי לימוזינה בכל הארץ 

אנו מעניקים שירותי הסעות בלימוזינות המפוארות והייחודיות שלנו במחירים נוחים בכל רחבי ישראל, מהצפון ועד הדרום. לבחירת הלקוחות נוכל להגיע לאירוע הספציפי בלימוזינה יפהפייה בצבע לבן מבריק, או לחלופין בלימוזינה בצבע שחור יוקרתי ביותר. מדובר בלימוזינות המפוארות ביותר שקיימות בישראל ולכן כל נסיעה ברכב זה, היא חוויה עוצמתית לכל הנוסעים.

הנהג הפרטי שלנו מגיע בזמן לנקודת המפגש, בהתאם לתיאום לוח הזמנים שבוצע מראש. ללימוזינה יש ביטוח שמכסה כל תקלה וכל בעיה הקשורה לנוסעים. כך המשתתפים מגיעים יחד לחתונה, לבת מצווה, ליום הולדת עגול, לאירוע מפנק שיכלול בסופו גם הצעת נישואין מיוחדת ולכל מטרה אחרת. 

כל מי שנסע בלימוזינה פעם אחת, מחכה בכיליון עיניים לאירוע הבא, כדי להתפנק ברכב האקסקלוסיבי אשר נע באלגנטיות בכבישי ישראל. 

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר